Totaal aantal pageviews

zondag 11 maart 2012

Patchwork in kleine lijstjes

Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik dol op miniaturen maken. Zo heb ik al kleine geborduurde kussentjes gemaakt, kleine hartjes (laat ik nog een keer zien) en patchworkquiltjes.
Het leek mij ook leuk om nog kleinere patchworkquiltjes te maken en ze dan achter 3D lijstjes te doen. 3D omdat ik erop wou borduren en ze natuurlijk weer versieren met kraaltjes, lint en lovertjes.
Hier zijn een paar voorbeelden van. De lijstjes zijn 18 x 18 cm en het passe partout is 10 x 10 cm.
Ik maak de quiltjes een cm groter zodat je de zijkanten niet ziet.
Dit was mijn eerste probeersel. Hier zie je nog een deel van de rand.





En lijstje nummer 2




1 opmerking:

  1. hoi Astrid,

    Ik vindt je kunstwerken prachtig, alleen lijstje 2 komt naar mijn mening niet zo goed uit de verf, het lijstje is een beetje saai.

    BeantwoordenVerwijderen