Totaal aantal pageviews

maandag 4 juni 2012

In 't Gras - Valthe

Ik heb gisteren op de beurs "In 't Gras" gestaan in Valthe met mijn zelfgemaakte kaarten.
Helaas heeft het tot 2 uur de hele tijd geregend. Daardoor waren er ook niet zo veel bezoekers maar nadat het 's middags eindelijk droog werd, kwamen er eindelijk meer bezoekers en heb ik toch nog aardig wat verkocht.
Ik heb ook hele leuke reacties (en tips) gekregen.
Daarom heb ik besloten om ze nu ook op mijn weblog te zetten.
Ik was al een tijdje bezig om kaarten van mijn foto's te maken. Het moest er uiteraard wel professioneel uitzien. Dus een goede kwaliteit kaart en foto. Het logo dat ik nog achterop de foto wil hebben, komt nog wel.
Het zijn dus allemaal eigengemaakte foto's met heel veel zelfgemaakte creaties zoals hartjes, kussentjes, etc.
De cremekleurige kaarten zijn 13,5 x 13,5 cm. Er zit een echte foto op en ze worden apart verpakt in een cellofaanzakje inclusief witte envelop. Als je kaarten wilt bestellen of informatie over de kaarten wilt hebben, kun je contact met mij opnemen via magical-world@live.nl
De kaarten kosten € 2,25 per stuk of 5 voor € 10 (exclusief verzendkosten).
Afhalen in Valthe is uiteraard gratis.
Bij bestelling kun je de nummers die linksboven elke kaart staan doorgeven.

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Ik heb ook 5 leuke mozaïkkaarten gemaakt van zelfgemaakte foto's. Maar die laat ik de volgende keer zien.
Hieronder een paar voorbeelden van de kaarten zoals ze verkocht worden.

Astrid Louwes romantische wenskaarten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten