Totaal aantal pageviews

maandag 16 juli 2012

Blauwe hortensia

Vandaag laat ik wat foto's zien die ik vorige week al gemaakt heb. Met hortensia's uit eigen tuin. Na drie jaar bloeit deze eindelijk weer. Waarschijnlijk heb ik hem gewoon verkeerd gesnoeid.
 Maar....hij bloeit weer en hij is echt prachtig. Ze zijn van een hele mooie blauwe kleur. Natuurlijk moesten daar foto's van gemaakt worden.  Samen met de roos 'Queen's Palace'. 
Sorry, weer met het kussentje uit mijn vorige post.
Binnenkort laat ik iets van mijn quilt zien waar ik momenteel mee bezig ben. Ik vond het wel tijd worden om weer eens aan een 'grotere' quilt te beginnen in plaats van kleine kussentjes en hartjes. Een deel van de quilt is al klaar. 

Astrid Louwes romantisch kussentje

Astrid Louwes romantisch kussentje

Astrid Louwes romantisch kussentje

Astrid Louwes romantische kussentjes

Astrid Louwes
Het is al bijna weer een week geleden maar ik ben afgelopen woensdag ook nog naar het concert van Blackmore's Night in Nijmegen geweest. Ge-wel-dig!!! Ik heb nog wat foto's gemaakt maar ze zijn helaas niet zo duidelijk geworden.


1 opmerking: