Totaal aantal pageviews

donderdag 8 mei 2014

Koeien en....geiten

"It is up to you,
to see the beauty of everday things"

Gistermiddag wat koeien gefotografeerd aan de Schaapskuilweg in Valthe. Een heel mooi natuurgebied.
Dinsdag zag ik dat ze weer gebracht werden. Helaas had ik geen camera bij mij. Had ik wel willen zien als ze weer uitgeladen werden.
Maar gisteren toch even een poging gedaan tussen de buien door. Was ook net op tijd thuis toen het weer begon te plensen.



Soms kwamen ze wel heeeel dicht bij. 



Best wel eng hoor, zo vlak bij. En dan moest ik zelfs weer een stapje terug doen want ik had de telelens erop. En plotseling heb je deze ook voor de lens staan. Ik had ze helemaal niet in de gaten gehad. Zo druk was ik met fotograferen bezig. Ze zijn ook altijd zo nieuwsgierig.





En deze geit vond ik toch wel zo grappig. Ze moest even aan een paardenbloem ruiken. Alsof het de enige in de hele wei was terwijl het hele veld er vol mee stond. Jammer dat de meesten al uitgebloeid waren. Leek vast leuk al dat geel in de wei.


En deze was ook nog even nieuwsgierig. Ik denk dat ze zo dichtbij kwamen omdat ze de honden wel interessant vonden. Oh ja, Kenzie kwam nog even in aanraking met de afrastering. Dat vond hij niet leuk. Hopelijk heeft hij er van geleerd.....Vast niet. Kenzie kennende.


Nog een paar foto's van de koeien en de geiten.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Vooral de geit ruikend aan de paardenbloem, heel leuk.

    Groetjes, Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tiny,
      Bedankt voor je leuke reactie. Moet zelf ook nog steeds lachen als ik die foto zie. Was zo grappig om te zien.
      Een fijne dag.
      groetjes Astrid

      Verwijderen