Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 april 2015

Spiegel en mozaiëkballen

"Be a reflection of what you'd like to see in others.
If you want love, give love.
If you want honesty, give honesty.
If you want respect, give respect.
You get in return, what you give."

Ik heb mijn spiegel eens versierd met een rozenslinger, vlinders, hartjes, een vogeltje en mijn kerstsok. Zonde om deze de rest van het jaar op te bergen. Het paarse hartje rechts heb ik afgelopen week gemaakt. Dubbelzijdig want in de spiegel zie je de achterkant ook.





Op de salontafel heb ik een aantal mozaïekballen liggen. Zo mooi met het glas.





Oh...wat erg. Er liggen ook een paar roze kerstballen bij. Maar het lijkt zo mooi met het lichtblauw van de mozaïekballen. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Zo heb ik ook een tijdje een paar lila kerstballen voor de ramen gehad. Maar ze verschenen door de zon dus toch maar opgeborgen.
Zoals jullie op de foto met de spiegel kunnen zien hangt ook mijn kerstquilt "Midnight Sun" er nog. Maar dat komt omdat ik er momenteel geen andere plek voor heb ivm met de verhuizing.
Het moet boven eerst klaar zijn.



Op de tafel heb ik een krans met een grote mozaïekbal erop. Versierd met wat lentetakjes en viooltjes.




Nog wat oudere foto's.




3 opmerkingen:

  1. Thank you for letting us having a sneak peak in your home. The purple heart is so beautiful. Nice to see the spring colors you are decorating with.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely pictures! Thank you for sharing with us...I really love this hearts of yours...and this boot....such a delicate work...

    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you both for your kind words.
    Have a nice day too.

    BeantwoordenVerwijderen